• De 21-jarige Eelke Faber uit Sint Nicolaasga heeft afgelopen week laten weten volgend seizoen graag in Idskenhuizen te willen voetballen, zo is Eelke alweer de vierde versterking die we bekend kunnen maken en wordt er vol in gezet op de eigen toekomst.

Eelke werd al op jonge leeftijd gezien als groot talent en verruilde Renado voor ONS Sneek, daar doorliep hij de volledige jeugdopleiding en speelde hij vorig seizoen in de JO21. Tijdens de voorbereiding op het afgelopen seizoen speelde ONS JO21 een spectaculaire oefenwedstrijd in Idskenhuizen die destijds met 4-3 werd gewonnen door VVI, hier liet Eelke zien een voorkeur voor een verdedigende positie op het middenveld te hebben maar ook zeker breder inzetbaar te zijn.

• De technische staf is uiteraard zeer verheugd met dit mooie nieuws, niet alleen omdat Eelke een klasse voetballer is maar ook vanwege het feit dat hij bekend is met de club en samen met een groot deel van de selectie op de fiets naar het sportcomplex kan komen.

We wensen Eelke veel succes en mooie momenten als VVI-er!